Dagar där allt eller inget händer

Tisdag, tre dagar kvar den här skolveckan, 10 dagar till fysikprovet, 9 veckor till sommarlovet och fem månader till födelsedagen, och mycket kommer att hända på vägen

Svullnaden runt foten har inte lagt sig. Funderar stark på att gå och undersöka felet. Svullen fot = ingen gympa eller tennis till min stora förtvivlan. Men om mamma säger så, så får man väl lyda. Inställd lektion idag igen (de börjar bli gott om dem) så jag gick hem, ut med lillhunden och slog mig ner framför tv:n. Oprah träffade en massa personer som inte visste hur deras pappor såg ut (helt ok, inte jätteintressant men men) och helt plötsligt så somnade jag. Det har aldrig hänt förut och jag vaknade som tur var efter en timme och göra lite lunch och sen skola. Skulle egentligen gått till ullis men somnar man så får man skylla sig själv. 
 



Kommentarer
Postat av: Athena

haha, naaaw! tänka sig att kortet kommit fram
(namedroppa mig i din blogg, haha! skoja bara =))

2008-04-08 @ 16:52:38
URL: http://athenaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0