Dagarna de går och går efter varandra

Nationella idag. *Suck*. Jag har redan förbrett mig på kommentaren med röd penna som alltid står sist. "Nice text but you need to practise your grammar" *dubbelsuck*. Hade med mig ett jättefint rött äpple som läraren misstolkade och trodde att det var till honom. Men nej ett finemangäpple släpper man inte ifrån sig. Vi har nog ingen vanlig engelska idag, iallafall har hela klassen (tillochmed de duktiga!) gått hem så den stackars läraren får isåfall ha lektion själv.
 Det är det bästa på gymnasiet, att man har håltimmar. Jag är lite bortskämd med att bo 3min och 40sek från skolan så det är bara att gå hem, sätta på en kopp te och kanske låta tankarna vandra iväg över internet. Håltimmar ska man plugga på men vem gör det egentligen? Jag föredrar även att börja tidigt och sluta tidigt. Ingenting går upp mot ett tyst hus där man tex kan sjunga högt i vardagsrummet och spela hög musik eller varför inte äta en macka utan tallrik utan att pappa kommer, klagar och sopar  upp smulorna. Lovely

Skitväder här igår. Kallt och regnigt. Tur att ingen modeguru såg när lilla jag kom cyklande i världens fulaste regnbyxor och illröd jacka. Vem är snygg i regnkläder egentligen?

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Sv; Tack! Du med! Jag bor också skönt nära skolan. Kanske fem tio minuter. Har alltså lägenheten här då, lyx. =P Tråkigt med regn... =/

2008-04-17 @ 15:09:29
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se
Postat av: Athena

varför är vår engelska så elak? vi hade lektion i dag o vet du vad? efter vandringen ska alla lektioner va inställda utom vår engelska :'(

2008-04-17 @ 16:44:39
URL: http://athenaa.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ingen är varken sexig eller snygg i regnkläder !

2008-04-19 @ 21:15:08
URL: http://cleopatravii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0