Ledig måndag

Ledig från skolan idag så jag och mamma åkte till en större stad för att kolla utbudet. Det var fint väder så det passade alldeles utmärkt, och jag kom ut för en gångs skull! Jag gick in i en massa butiker men försäljarna dras till mig av någon underlig anledning och frågar en massa. En försäljare hoppade på mig när jag gick in i en butik och kollade på en jacka och sa : "Jag såg direkt att det var den du ville ha". Usch, jag tycker det är jättejobbigt och går ut igen. De får nog byta säljmetod, den fungerar iallafall inte på mig. 
 
Köpte en fin grå vårjacka på SPIRIT, billiga snoddar på H&M som var nedsatta till 10kr (inte så snygga men de var inte dyra), ett armband från SNÖ och en vit sjal där 25% gick till UNICEF, ganska fin faktiskt och jag är bidrar så att barnen ska få det bra. Jag kommer att bära sjalen med stolthet.

Nu ska jag på utvecklingsamtal och min mentor kommer att bli sur för att jag har tappat bort en lapp som jag skulle ha med mig


påse

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hm* snö... är inte det en dans tillverkare... eller möjligtvis svensk... men jag har för mig att det är danskt !

2008-04-15 @ 22:36:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0