lördagsproblem

Det var ett tag sen men har haft mycket att göra. Jag kan säga en sak, prov på gymnasiet är ingen höjdare!
  Iallafall idag är det lördag och efter en fredag med snygga killar på ica och magen full av kärleksmums efter nattens bak med alexandra så måste jag nog erkänna att jag mår ganska bra. MTV surrar i bakgrunden, fjärde gången idag jag hör bleeding love så snart slänger jag ut TV:n!, och försöker fixa ihop athenas födelsedagspresent.
  Jag tror alltid att hon fyller år den 4:de men men. Den personen är omöjlig att köpa present till! Hon uppskattar allt men man vill ge något speciellt. Visst, håltimmen igår gick åt att lilla jag besökte alla affärer i Lund  och fick skoskav och jag hittade nått men speciellt, nja det tror jag inte. Därför använder jag min kreativa del av hjärnan och ja, man kan säga att mina fingrar är fulla med klister.

  Och sedan, när man har presenten fixad, vad ska man då ha på sig??? Jag lovar, min garderob kommer man inte in i. Den innehåller mycket skräp och tennisgrejer och jag vet inte allt, plus en liten plastfågel som piper när blomman vill ha vatten, piper dock bara i dagsljus men jag var så dum att jag satte fågeln i en kaktuskruka och kaktusar vill inte ha vatten, så jag vattnade fågeln och kaktusen så att djuret kunde va tyst och tog samtidigt död på kaktusen. Men fågeln piper  fortfarande så den får bo i garderoben där det är mörkt.

Ikväll är det middag hos Athena och jag får väl gräva fram någonting i garderoben och tvätta av klistret från fingrarna.

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0