måndag

För tillfället har jag nog världens tråkigaste liv. Ingenting händer och jag känner mig bara nedstämd trots vädret. Ingenting känns kul. *suck*

Kom hem från skolan´, vrålhungrig som vanligt och bestämde mig för att vara lite nyttig. Det fick bli scones med dinkelmjöl och fullkornsmjöl. Men ärligt talat, varför skulle jag konstra till det. Scones ska vara scones, därmed basta. Inget krångel men lilla jag försöker alltid att se det från den nyttiga sidan. Lite tort blev det men det slank ner iallafall.

Vårdcentralen idag p.g.a svullnaden inte går ner. Magnetröntgen ska det tydligen bli, usch


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag hoppas att man hittar felet med benet så att du kan bli digsjälv igen :)

2008-04-28 @ 23:10:26
URL: http://cleopatravii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0