Namnsdagsbarnet bloggar

490417-4Vad har hänt med min fot? Den är uppsvullen och dubbelt så stor som den andra och jag har absolut ingen aning om vad jag har gjort, jag har ju inte ont!Hoppas verkligen att det förvinner. Det ser inte så lovande ut, det har redan gått tre dagar. Hoppashoppashoppas!

Dans på gympan idag. Eller pardans kanske man ska säga. Vi dansade nån konsig dans som säkert ingen människa innan vi har dansat, american nånting hette den, och så var det såklart bugg och vals. Från den gamla mellanstadie tiden när man dansade tjej tjej och så vidare så fick alltid jag vara kille, så idag när vi dansade så fick jag inte vara den som förde.Det var en upplevelse, att slippa göra allt, bara svänga med :) Och killarna har vuxit om mig snart, blev bara lite problem när sebbe cc skulle göra en piruett med mig. Hmm..... . Wille och jag var grymma på american grejen men det gick såklart över styr när kan skulle härma gympaläraren och stampade rakt på min stackars gympaskolösa fot. Men ingen skada skedd och jag kunde dansa vals med Sebbe A sen.

Och på tal om ingenting så har jag namnsdag idag och förvånandsvärt många kom ihåg det! Tack allihop (ok athena du räknas)!

Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Sissou

Jag tänkte faktiskt säga grattis, jag har en enorm pil på ditt namn i min kalender. XD

2008-04-08 @ 17:02:34
Postat av: Alexandra

Gosh... det borde du verkligen kolla upp.. någon spricka kanske.. ?
Vad har hänt ?

2008-04-08 @ 20:22:18
URL: http://cleopatravii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0