Samedi

Lördag igen. Veckorna bara rinner iväg utan att man kommer ihåg vad man har gjort. Börjar väl bli gammal och grå.

Dagen började med att rensa garderoben. Det brukar annars vara en typisk söndagssyssla men eftersom jag inte kom in i min garderob utan att slå ihjäl mig så var det bara att ta tjuren i hornen och göra någonting åt det. Resultatet blev helt ok, fast jag är medveten om att det inte kommer att vara så länge. Jag insåg också att det är förlite förvaring och att garderoben behöver utvidgas. Jag framförde min idé för pappa och fick ett grymtande svar tillbaka......

Kvällen är lugn. Har haft så mycket att göra och konsert idag så jag orkar faktiskt ingenting. Jag och zagohunden myser framför TV:n, äter lite popcorn och tittar på Sex and the City. Jag har precis upptäckt denna serie(ok lite efter....) och tycker att den är bättre än jag har vågat hoppas på. Jag e fortfarande galen i F.R.I.E.N.D.S men efter att ha sett alla avsnitt minst tre gånger behövs det lite nytt blod, om man kan säga så. Vännerna är fortfarande nr 1 och kommer alltid att vara men SATC gänget klättrar på listan.

Nej, tillbaks till soffan och lillhunden........................

490417-8Zagohunden

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du skriver sjuukt bra, det måste jag säga !
Snygg blogg.layout också ;) jag har själv börjat trixa lite... än så länge har jag lyckats med textfärgen i alla fall :P

2008-04-27 @ 22:27:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0