Sol på lilla nosen

Tjoho! Första solbrännan har anlänt! Inte långt kvar till sommaren nu.

Vandring med mentorsgruppen idag. 9 km om jag inte är helt fel på det. Underbart väder med sol och med matsäck. Vad är bättre än en dag i solen med människor man tycker om? Inte mycket iallafall. Jag har varit så överlycklig över det fina vädret att läxorna redan är avklara! (de brukar de inte vara såhär tidigt kan jag lova) 

Hämtade min väska på posten som jag hade beställt från internet. En randig väska i sommarens underbara klara färger och som kommer att bli perfekt nu under denna ljusa årstid. Den var inte särskilt dyr, 750kr, och den var inslagen i rosa papper och i en liten svart tygpåse. Bara en sån sak! 
 Säljaren informerade mkt bestämt att den var unik, det finns bara en av varje. Oups.

En ambulans viner förbi. Jag får gåshud. Aldrig mer sjukhus snälla

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0