kväll

Jag har så ont i huvudet. Det känns som om jag har sprungit rakt in i en tegelvägg, eller kanske blivit överkörd av en ångvält.
Annars har dagen bara flutit på. Det har inte varit något höjdarväder så jag har knappt haft näsan utanför dörren. Imorgon väntar stan, behöver uppdatera mig efter en tids frånvaro. Får se om någon av mina närmaste för oväntat besök.

Har blivit en aning stressad av alla fina bloggar som finns. Behöver verkligen snygga till min egen. Men det får bli en annan dag.

/i



Mitt nya body butter från Body Shop som invigdes idag, gav mig kliande hy. Kommer att bortskänkas

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv:helt rätt :D



Vilken ball bild. Svårt att ge kritik över den, men jag tyckte om den bara helt enkelt ^^

2008-08-17 @ 22:23:14
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: Jag hittade faktiskt heller inte så mycket. Skorna då, och en jätte söt lila skjortklänning ;)

2008-08-18 @ 11:16:50
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Anonym

till mig :D jag älskar ju passion, fick ju en liten av dig :) hahaha, nej skänk till vem du vill (fast ja tkr jag står högt upp^^) kanske blir de ja som får oväntat besök, hmmmm :P ring när huvudet e bättra :)

2008-08-18 @ 12:00:31
Postat av: Athena

åh, till mig tycker jag :D jag älskar ju passion, kmr du inte ihåg de? :D (oj vad jag sätter mina hopes high). undra om jag är ett oväntat besök, hmmm (A) ring om huvudet e beddre

2008-08-18 @ 12:01:15
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0