sammanfattning

"Tiden går fort när man har roligt", sa alltid min gamla NO lärare. Och det har hänt fullt med saker under veckan som gått. Rummet är klart, begravningen lika så( jag grät floder) och dessutom har min A och J varit och hälsat på. Detta var helt underbart trots att J fick migrän attack och A lyckades sprida ut alla sina saker i hela huset.

Sommardagarna var varma och sköna men försvann lika fort som de kom. Höll på att blåsa bort häromdagen när mamma tvingade ut mig med hunden. Stor röd regnkappa, stövlar och en huva som blåste av konstant. Det kändes som om sommaren var slut.

Ok, det är den nästan för snart kommer jag äntligen hem! Då blir det ordning och reda på bloggen igen!

Fast först lite OS,
jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0