Varma gatstenar och dånande bussar

Efter löppass, hundpromenad m.m begav jag mig till stan.Ut på kabukibrush jakt. Jag köpte nämligen i.d bareMinerals make-up i somras och behövde en kabukibrush till det. Eftersom jag var lite snål, blev det en budgetvariant som dock har fått bra recensioner så det var bara att ge sig av till Åhléns. Favoriten stod i kassan. Han är gullig, med blonderat hår, ögonskugga, mascara m.m. Och hjälpsam dessutom.

Favoritsmyckesbutiken hade sommarrea och jag knallade mig dit, men det var lunchstängt och det började även regna så jag begav mig hemåt istället.

Nu nalkas sushi som lilla mama har köpt, kanske lite OS och ska försöka bli inbjuden hos någon.

/i



Kabuki brush från Isadora. 145 svenska riksdaler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0