Akupunktur och Minifras

Nu har typ halva sommarlovet gått och vad har jag gjort? Typ ingenting eller jo, ganska mycket om jag tänker efter. Schweiz,mormor,konfirmation,båstad m.m.

Benet däremot är inte bättre. Numera är även tårna svullna och jag måste gå hårt lindad varje dag. Mamma skickade mig till en liten kinesiska som gav mig massage och till min stora förskräckelse, akupunktur. Dock visade det sig att det var väldigt skönt, det trodde jag aldrig. Där låg man med nålar i benet och kinesisk avslappningsmusik och tankarna flög iväg till jättelandet i öst.

Med mig hem fick jag en doftande kinesisk rosenolja att smörja in benet med och även ginseng te att dricka morgon och kväll. Jag får så kalla fötter när jag inte har strumpor och detta ska tydligen rena mig och göra mig stark. Vi får väl se men jag ska dit igen på fredag för ännu en omgång akupunktur.

Slutligen: Minifras

Efter ett helt gäng gratisprover har jag fastnat för dessa snustorra små kuddar som löses upp direkt när man lägger ner dem i en skål med mjölk. Smakar ingenting men blir konstigt nog godare för varje gång. Så nu innehåller skafferiet kinesiskt te och havrekuddar i en färgglad förpackning


/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej... är benet sämre !

Alltså seriöst- jag är skitorolig för dig... Någon måste ju komma på vad det är som är fel !!

2008-07-15 @ 18:12:35
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0