Here I am, again

Bloggtorka nej, mycket jobb ja. 
Ingen har nog missat att båstadveckan pågår förfullt. Men jag befinner mig inte där för att festa utan är intresserad av det som egentligen borde stå i fokus, nämnligen tennisen. Har jobbat med turneringen varje år och så även iår(nu läktarvärd). Men det betyder långa dagar mellan 10-23, mkt sol och såklart tennis. Därför har jag inte hunnit uppgradera, ännu en gång sorry!

Veckan börjar gå mot sitt slut, sthlm drar vidare mot Gotland vilket ska bli ganska skönt. Ni kan inte förstå hur många gånger jag har fått höra "Släpp in mig, jag kommer från Sthlm!". Inget ont om stockholmare men de som befinner sig här nere är lite extrema, tyvärr.

Nu måste jag skynda iväg. Plikten kallar och min stackars näsa håller på att bli sönderbränd. Jag och Rudolf kan snart vara polare. Men jag lever, är trött men har det bra och eftersom det är näst sista dagen på tennisen så kommer jag snart att vara tillbaka i normalt skick. 

Ses imorgon, förhoppningsvis

/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

OK, men jag klickar ändå in här var dag :)

2008-07-12 @ 23:32:01
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0