Lördag

Imorgon är det prinsessklänning och bruna skor med liten klack. Imorgon är det kallprat med hela tjocka släkten och försöka underhålla alla mostrar, gammelfastrar och kusiner. Imorgon är det kyrkligt och tårtkalas. Kort sagt, en händelserik dag ligger framför mina fötter.
Jag kan inte skryta om hur man ska bete sig på konfirmationer, har bara befunnit mig på två. En i Sthlm när jag gick i fyran och nu förra året i Danmark. Den sistnämda var mer som ett bröllop. Danskarna är galna. Lägger ner jättemycket pengar på konf., har otroligt många gäster och den "utsatte" skriver önskelista om presenter denne vill ha. Men kul att ha varit med om iallafall.



Tog tåget hem från stugan i eftermiddags efter att ha tillbringat en natt själv där uppe i skogen. Lyckades dock slarva bort min mobil. Jag använder den aldrig, det vet alla som försöker få tag i mig, men nu när jag är av med den saknar jag den så enormt. Att man kan sakna en liten plastlåda så mkt, haha. Men den ligger inklämd i en bild och jag återfår den imorgon

Nu ska jag gå och hoppa lite på mina grannars studsmatta. De är flera mil härifrån dvs Spanien så ett tjuvhopp eller två skadar inte ;)






/i


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fyller någon år :P ?

2008-07-05 @ 20:57:52
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Athena

mehmeh, åååh fkick du itne mitt sms " nu är ja i båstad" på vägen hem också? synd =(

2008-07-07 @ 10:12:14
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0