Onsdag

Stranden idag trots jobbig morgon. Detta resulterade till årets första dopp. Sent, ja vet men ingenting att skämmas för. Lyckades bränna mig. Gör det alltid på konstiga ställen. Jag hade solkräm på ryggen men har fått stora röda  märken på sidorna och även en tunn röd rand runt bikinin. Otroligt snyggt.

Jag håller på att bli galen för jag fattar inte hur denna hopplösa dator fungerar och kan inte ladda upp bilder. Hur ska jag överleva sommaren eller rättare sagt hur ska bloggen  kunna överleva utan bilder. Text rakt upp och ner. Fy vad trist, jag måste åtgärda detta snarast.  

Men först lite kylskåpskall after sun och en varm tröja

/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

JO, men jag läser ändå ;)

haha, angående Alexandra- har ingen aning om vad hon gör med mina betyg... men men, hennes är inlmnade nu i alla fall. Öhh.. har jah händelsevis skrivt på min blogg vad hon hade för betyg.. för då kanske jag ska sudda ut det. Ganska orespektlöst mot henne... :P

Ses !

Förresten-... varför sådan dålig morgon ?

2008-07-02 @ 22:13:40
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Athena

min blogg w typ bara text, dissar du den vavava? ;D

2008-07-04 @ 17:48:58
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0