Söndag

Nu har min bror blivit kristen eller ja, iallafall blivit konfirmerad. och huset var upp och ner imorse. Vi hade dukat ute men vaknade av att det öste ner och det var bara att flytta in alltihop. När vi cyklade till kyrkan kl10 hade det blivit uppehåll och sedan blev det 25 grader och solsken.  Typiskt, men that's life.

Lillebror sken som en sol och presenterade sin flickvän för släkten. Har bara träffat henne en gång men det är ingenting att hänga i julgarnen, ursäkta. Vi i familjen var chockade att han sa det offentligt inför alla, han har nekat det när vi har frågat. Hoppas det inte varar länge, som sagt inte vår typ eller hans. Själv blev man gång på gång nertryckt därför att jag är den enda kusinen som inte är konfirmerad. Morfar kommer nog fortfarande inte över det, men min kära moster (och mam pap) var de enda som stod på min sida, tack!



Får hela tiden kommentarer om att jag är så vacker och söt. Min faster undrade varför inte min kusin är lika vacker. Jag tycker inte att jag är söt, det finns många som är betydligt sötare i klassen. 

Men om det är så som alla säger, jaha snygga/snälla killar: VAR ÄR NI????

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0