kex eller kex eller hur man nu säger det

Engelskan gick finemang. Vi gick dit, alla hann berätta om handligen och sedan fick vi gå. Det tog en kvart. Önödigt kan man tycka men that's life

Sitter och gör ingenting. Idag ska jag bara slappa hela kvällen, inga läxor. Matten tar vi imorgon, då är man ledig.
En vecka kvar nu sen är det schweiz, mormor och midsommar. På tal om min mormor, när jag satt och åt mina nyinköpta fullkorns bokstavskex kom jag och tänka på våra kex diskussioner. Jag säger kex (med K i början) och hon säger med schhhhh.. ljud i början. Vi blir alltid oense och då säger hon  ALLTID "heter det K..I.O.S.K eller?"


Nej, mot solen!
/i




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kommer klara det som alla andra fitnessfreaks :D:D

Ladda inför måndagen- klart att du klarar det !

Visa Leif och alla oss andra att du kan.

2008-06-06 @ 09:37:22
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0