Måndag

På plats i Lugano i Schweiz. Sitter och snyltar på en grannes oskyddade trådlösa så det gäller att skynda sig lite. Här är det grymt tråkigt väder, grått och dimma men allting är roligt när man är utomlands.

Flygresan gick bra, docl några italienare som hade tappat bort sig på kastrup så vi fick vänta på dem i 40 min innan vi lyfte. Väl framme i Milano började jag bli orolig för att min lilla väska hade förvunnit, bandet rullade med samma väskor som ingen plockade upp men tillslut kom min lilla mini röda resväska, minst av alla.
Jag kan också konstatera att italienska herrar en än gång flirtar med mig. Råkade ut för det när vi åkte skidor i vintras oh det är inget jag uppskattar. Att de dessutom är håriga och sliskiga gör inte saken bättre''

Åkte in till Milano efteråt, trist stad. Sedan väntade middag på den svenska landslagsbasen i Lugano! Det var bara vi och landslaget i restaurangen, ja det är faktiskt sant! Min gudmor som bor här hade beställt bord och det var fullt med vakter, men eftersom vi hade beställt bord så var vi välkomna! Fotbollsnörd som jag är så upplevdes detta som himmelriket, haha

Och gissa, gissa en gång vem som blev fotograferad med 220miljoner spelaren, spelaren som alla pratar om. Jo lilla jag! Jag och Z L A T A N! (slänger upp en bild när jag är hemma)

Blev fotograferad med lite fler svenska stjärnor och hälsade på allihop. De är väldigt korta men jag blev förvånad över att Lagerbäck var lång. Roland Andersson däremot var en liten kortis

Nej, nu ska jag duscha och sedan ska jag och pappa ut och undersöka Lugano

/i


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du och Zlatan ?? Alors, c'est parfait !!!

Förresten- vem flörtade äckligt ? tell me more, tell me more

2008-06-17 @ 22:10:06
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jullan

men WTF irma! Zlatan! din lillla lyckost. här sitter jag och lyssnar på holländsk radio om hur sverige spelar mot ryssland. kommentator älskar tydligen Zlatan för han skriker Sclatten ibramovich hela tiden. jag fattar inte ett skit. fast jag tror att det står två-noll till ryssland. holländska är skitkonstigt! det låter ungefär såhär:

Gurebjehchten spuijekgne stradstern zits dast sclatten stragtrhert schweeeeden sclatten sclatten sprjsg öljasf sclatten !!!!!!!!!

2008-06-18 @ 23:11:26
URL: http://metrobloggen.se/jagjulias
Postat av: Alexandra

Jag har kommit på en sak !!

Detta gör du exakt nu:

ställ dig upp, helt rak och spänn benen en aning. Luta dig framåt, som om du ska tucha golvet med fingertopparna. När du står så här, böjd, så känn på dina knäveck väldigt noga. Både böj knäna och sträck dem och försök kännao m du har en knöl i det knävecket p ådet benet som svullnat upp. känner du något, eller känner du inte något ?

2008-06-19 @ 12:32:16
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0