Tisdag

Jag kände mig riktigt stor idag. Jag gick in i en DUKA affär och köpte studentpresent, helt själv. Är inte det lite vuxenstämpel bara att sätta sin fot i en DUKA butik?
Iallafall, jag ska hinna gå på två studentfester imorgon, utan päronen tillochmed. Det kommer att bli intressant för att festerna är belägna i varsin ände av stan och båda huvudpersonerna vill att jag ska stanna länge. Hur ska jag hinna med det egentligen?

Tänk om två år, då har turen kommit till mig, om jag överlever det vill säga, haha. Jag kan stolt säga att jag har klarat av ettan, jobbigt som attan och tvåan lär bli värre men man lever bara en gång. Glöm inte att njuta lite av livet också!


Zagohundens tassar

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0