Torsdag

Veckan går mot sitt slut och jag och kusinen har haft roligt hos mormor. Kortspel har spelats, pannkakor har ätits och jag har blivit utklassad i krocket. Ingen aning hur det gick till, men krocket är inte riktigt min grej. Igår var det stan och där inhandlades en väldigt fin klänning till min brors konfirmation. Vit med en rosa ton och små bruna skor till det.

Inte trodde jag att jag redan skulle tillhöra kategorin som har höga skor i min garderob, men nu står de där, bland mina sneakers. Ett par röda jeans blev det också, man behöver förnya sig lite. Nu nalkas övningskörning på 90 väg




/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag vill se dig i klänningen :D

by the way... hur är det med benet ?

2008-06-27 @ 10:46:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0