Torsdag

Studentflacken passerar konstantförbi utanför mitt fönster. Jag fattar inte varför många klagar på att de är högljuda, de tar bara studenten en gång och det handlar bara om en vecka om året, så låt dem vara.

Utflykt med mentorsgruppen idag. Elva entusiaster (*host,* not) stod på skolgården klockan 8.15 i morse och regnet hängde i luften. Efter väldigt lång bussfärd var vi framme och på stranden sken solen! Underbart. Redovisningen som jag fixade till inatt (ovanligt för att vara Irma) gick väldigt bra och det var faktiskt riktigt trevligt. Dock satte läraren oss på fel hembuss som tog en gigantik omväg, så hemresan tog lite mer än två timmar. Segt, men eftersom regnet hade öst ner hemma, så kan man säga att vi hade befunnit oss på rätt ställe, iallafall syns det i mitt ansikte.

Imorgon är det iallafall skolavslutnig och jag ska ha min nya klänning. Morgonen startar i parken efter 07.00 med pick-nick med en stor del av klassen, sedan väntar skolan börjar 8.15. och sist men absolut inte minst


S O M M A R L O V ! ! ! !

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0