Why??

Whoho!!! Kolla vem som har satt foten i bloggvärlden!!
Jaha då är jag också en av alla med blogg..... Varför??? Har absolut ingen aning! Kanske för att:

* Man känner sig tvingad att följa strömmen?    Är det inte meningen att man ska gå emot den?

* Man vill vara cool?,     hmmm kanske

* Är förlat för att försöka skriva dagbok?,    Visst man intalar sig själv för att göra det men hur ofta händer det?

* Är nyfiken på hur det fungerar? Ja kanske det

Iallafall..... Nu sitter jag har, bloggoskuld som jag e och har noll koll.

Vi gör ett försök, debuten är iallafall avklarad

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Athena

welcome!

2008-03-14 @ 16:23:43
URL: http://athenaa.blogg.se
Postat av: Sissou

Hej din lilla bloggare! Jag har funderat ganska länge på om jag skulle skaffa en blogg, kanske gör det någon gång...men till dess tänker jag underhålla mig med att läsa din. :D

2008-03-15 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0