choklad som värmer

Blev myslördag iallafall. Fick över A och vi gjorde nog allt annat än att kolla på ESC, tillslut fick vi "tråkigt" och gick över till J. Hon blev nog överraskad, fast jag hoppas att hennes pappa inte tyckte att det var jobbigt att vi kom och hälsade på sent på kvällen

Jag tänkte mig inte riktigt för och cyklade dit i sandaler och short. Det är för guds skull maj! Dock blev natten kall och jag frös som ett litet djur men man får väl skylla sig själv. Man lever bara en gång.


Nu ligger jag här under mitt varma duntäcke, dricker varm choklad  ur blå muminmugg och funderar på vad nattens drömmar kommer att handla om. I
ngenting går upp mot choklad när man är frusen. Länge leve kakaobönan!


Kommentarer
Postat av: Athena

jag tycker ESC kan bajsa på sig. somna ju detta året IGEN. vafaaan!

2008-05-26 @ 09:10:33
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0