Lost chemistrybook

Håltimme och solen skiner, det var bara att sticka hem. Mys
Sexualkunskap i pingstkyrkan får man nog bara uppleva en gång i sitt liv, nu har jag gjort det och det var nog den mest underliga val av plats jag har upplevt, men men

Jag ser ut som en grillad kyckling efter gårdagens sol på balkongen. Brun fram, vit bak. Det är nog dags att börja sola ryggen men det ska tydligen bli sämre väder och det gillar vi inte!

Just nu sitter jag och oroar mig för min stackars kemibok som är på vift. Någon tog den när den låg  på skolbänken när lektionen var slut och jag skulle precis stoppa ner den i väskan när den var borta! Jag är uppstressas, för 500kr, det vill jag inte betala. Jag måste höra med mina labbkompisar

Ses efter skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0