Måndag

Hemma igen efter en händelserik helg i Göteborg. Var där med min kör och det var väldigt roligt. Men jag ska inte tråka ut er i detalj och berätta allt vad som hände utan man kan säga att alla var väldigt förkylda, vi sjöng högst 4 h( detta har aldrig hänt förut. Körledaren plågar oss alltid, så ni förstod att vi allihopa såg ut som fågelholkar när det stod klart att vi fick så mkt fritid), och Liseberg i snålblåst. Helt underbart.



Köpte en grå klänning från MONKI och fyndade en jättefin mjuk, ljus beige nästan vit, tröja på TOPSHOP som kommer att bli jättefin nu i sommar. Hade kostat över femhundra men nedsatt till 150. Fynd

Nu är jag väldigt hes, men det går väl över när jag gifter mig, som min mormor säger, och det lär dröja ett tag så jag hoppas att hon inte har rätt, haha. Tränarmiddag ikväll också. Är inte alls sugen på att vara social utan vill hellre gå hemma i mjukistofflor och dricka te. Usch usch

/ i



Min topshop tröja

Kommentarer
Postat av: Athena

wie den va fin :)

2008-05-21 @ 14:42:06
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0