new shoes

M i min klass hade köpt ett par fina gladiatorskor och när jag såg dem på matten, bestämde sig mina fötter för ett par likadana skulle jag ha. Gick ut på lunchen för att leta upp dem, men de hade varit populära och tog slut så det fanns bara små storlekar kvar. Typiskt

Nu hade jag bestämd mig för att haka på trenden med gladiatorskor, så nu kunde jag helt enkelt inte släppa tanken. Åkte till köpcenter med pappa som slutade tidigt och hittade ett par på  
Din Sko. Inte så fina men de fick duga.

När jag kom hem så googlade jag lite skor och hittade ett par ännu finare,bruna, på ellos. Såklart besviken eftersom jag redan hade köpt ett par andra, men pappa sa att jag fick köpa dem också.

Han är snäll, min far <3



My new shoes from Din Sko


/i


Kommentarer
Postat av: jullan

åh så fina! det är ju sådana där gladiatorsandeler som alla modebloggare dillar om. Irma goes fancy!

2008-05-23 @ 19:37:25
URL: http://www. metrobloggen.se/jagjulias

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0