Tisdag

Hela dagen regnade bort igår. Hur kul var det på en skala mellan ett och tio? Svinkallt var det också men idag skiner solen så shortsen åkte på igen.

Annars händer ingenting just. Provsprang coopers idag (2000m) och MVG är tio minuter. I höstas fick jag 10.20 efter en sommar där motionen inprincip bestod av flip- flops promenader till stranden och vägen mellan soffan och kylskåpet, men idag, jag fick runt 9.50.
  Jag har sänkt mig en halv minut och än har jag mer att ge, när det är allvar brukar det gå bättre. Idrottsläraren trodde inte jag  kunde sänka mig så mycket, det sa han i höstas, men på måndag ska han få se, ha!

och btw, pappa har beställt en resa till Lugano (Schweiz) när jag har slutat skolan. Bara han och jag. 



/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Work it babe !!

2008-05-29 @ 16:10:30
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0