Today is not like yesterday

Har just ätit tortellini middag, inget jag gillar men päronen orkade tydligen inte fixa något ordentligt. Ni borde kolla in min bästa kompis Julias blogg. Hon är helt otrolig den människan, har bara haft sin blogg i en vecka och i lördags låg hon på top 10! och kreativ som attans är hon också.
  Jag undrade vad gudarna hade emot mig när jag var liten,  de glömde tydligen bort att ge mig lite kreativa talanger. Ja, livet är hårt att leva


Nu när ni ändå är ute och kollar in andras bloggar kan jag tipsa om mina favoriter. Har ni missat dessa, ja vad har ni gjort då egentligen?

* Supersöta Lisa som har jättecool stil (vill vara som henne)

* Amanda. Rött hår, häftig klädstil, måste jag säga mer?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0