torsdag

ohlala. En dag kvar på skolveckan, och jag har precis avnjutit sommarens första honungsmelon. Tjoho

Gissa vad jag befann mig idag? På stadsbiblioteket av alla ställen. Vi skriver ett arbete på historian om industriella revolutionen och eftersom jag var lite långsam i stegen lyckades alla böckerom det ämnet  på skolans bibliotek ta slut, så jag var tvungen att bege mig till The great library. Personalen där är alltid otrevlig mot mig. Jag försöker vara lite snäll och vänlig och får bara ett surt nej tillbaka. tack så mycket!

Lyckades faktiskt norpa åt mig två gamla böcker, den ena på engelska. Nu är bara den stora frågan när jag ska ha tid att läsa dem. Historia är inte riktigt min grej, och gamla bibliotekts böcker är ingenting jag föredrar. Alla dessa människor som har tagit i dem, urk


Nej, nu ska jag vara en riktig svensson och se på Charlotte Perelli. Tror ni att hon går vidare?, nja jag tror inte det eftersom att alla grannländer kompisröstar


/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0