Uppfräschning

Det behövdes röras om i grytan lite. Inte för att jag är så nöjd nu heller, men den nuvarande designen får vara där ett tag framöver nu. Blev det helt ok?

Lyckades nästan med bedriften att spilla ut en temugg över laptop bordet. Man ska inte radera bilder, dricka te, styra musen och samtidigt trycka på delete. Men Earl Grey  med mjölk (ingen höjdare men man får ta vad man har) i tangentbordet får det bli en annan gång.

Det är nästan lite A varning på det. Hon skulle absolut sätta in sina linser och samtidigt pyssla med datorn och prata med mig i telefon idag. Jag var en aning nervös i andra änden av luren


Imorgon väntar en ny dag full av lustiga upptåg och tårta hos lillkusinen som fyller år
Om en månad är det min tur.


Parken i våras


Kommentarer
Postat av: Athena

ja tyckte ja lyckades rätt bra (A)

2008-08-18 @ 23:06:49
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

du har blivit utmanad ^^

kanske ger dig några extra pling vad gäller besökare.. vad vet jag ;)

2008-08-19 @ 10:25:08
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0