fredag

Värme! Älskar vädret! Mys i solen när det är 27 grader tackar man inte nej till

Fredag och man har hela helgen framför sig. Efter en dag i skolan där jag under franskuppsatsen lyckades måla in mig i ett hörn och åstakomma saker jag inte klarade av, det kändes så iallafall. Såklart ville jag imponera på läraren men det blev nog pannkaka av alltihop. Men jag tror betyget är säkrat så, jaja det var nog ingen fara på taket.  Det känns som om jag är i stort behov av lov. Jag orkar ingenting och det känns som om allt bara blir en stor röra. Usch, det är ju nu betygen kommer så detta är väldigt olägligt!

Tränade mina små sötnosar för sista gången. Visst, sorligt men jag hoppas verkligen inte att vissa av dem kommer tillbaka, *puh*
Behöver vikarie till nästa gång och tyckte att min tränar kollega (oh proffsigt :P) kunde ta mina första 40 min eftersom jag jobbade alla hennes pass för två veckor sedan men nej, det kände inte hon alls för. Blev lite sur. Om jag hjälper henne, varför kan hon inte hjälpa mig? Det e så svårt att hitta vikare.........

Mamma har förbjudit mig att sitta på min skrivbords stol (hon tror att det kan vara en orsak till mitt ben, vuxna har så mkt idéer) så numera har mitt skrivbord förflyttat sig till sängen, så  man kan säga att jag sover med suddgummiskraffs och pennvässare..... 
image15

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack för den fina kommentaren !

2008-05-10 @ 09:44:18
URL: http://cleopatravii.blogg.se
Postat av: Athena

irma sötnos, haha skrivbord vid sängen?

2008-05-10 @ 23:04:43
URL: http://athenaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0