lördag

Tjoho! Äntligen lördag och solen skiner, kan det bli bättre? Nja snarare är det sämre än så men nu ska vi vara glada och inte deppa.

Mamma är på landet så jag och brossan och pappa är hemma. Pappa glömde bort att ge oss lunch så det fick bli glass. Nu går han och oroar sig att ha glömt bort lunchen, men hallå, är man tonåring så kan man faktiskt ta vara på sig själv, ellerhur?

E, min lilla kompis fyllde år i februari och nu kommer jag med hennes födelsedagspresent. Ja, jag har skuldkänslor men jag har helt enkelt skjutit på det hela tiden och sedan blev det nästan försent, men har man lovat så har man.
Jag var kreativ för typ andra gången i mitt liv, den första var när jag gjorde J:s födelsedags present som var nästan likadan som denna.

Jag vet inte om E läser, men ni får se bilderna sedan

Dags att tvätta klistret från fingrarna

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0