onsdag

Mitt huvud består bara av siffror, formler och annat jobbigt för tillfället. Jag lovar, skulle någon väcka mig mitt i natten och be mig om formlen för rörelse energi, pq formeln, ja vad som helst hade jag kunnat som ett rinnande vatten. Jag behöver lov. Klarar inte mer. Hur ska jag orka? Lärare är verkligen hopplösa ibland

Nej, bort med alla ansträngande tankar. Dags att blicka framåt, mot ett stundande sommarlov. Tio veckors ledighet. Det är vi verkligen värda. Gud vad snabbt tiden går, det är riktigt läskigt. Snart är man gammal och grå och sitter på ålderdoms hem. Nu var jag där igen, bort med alla deppiga tankar, suck.

Jag  tror jag få slå på TV:n och kolla lite på Sex and the City. Ingenting går upp mot SAC, te och duntäcke. Piggar alltid upp.






/i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0