tomorrow is not today

De ringde från sjukhuset precis. Jag har fått magnetröntgen tid imorgon kl. 14.30. Usch, de kommer låta mig åka in i ett hål och det värsta av allt, jag måste fasta 5 timmar innan! Jag lovar, de kommer att hitta massa läskiga fel och jag kommer aldrig att klara att fasta. Usch bort med denna hemska tanke, det är först imorgon.

Sitter och äter gammal müsli, smakar skåp, och kollar på vänner. Man tröttnar aldrig, konstigt nog. Var faktiskt duktig och ssprang när jag kom hem, sprang av mig matte A, äntligen över

Nej, mot tennisen

/i

ps. tänk att det var 7 år sen det var poppis med polyfoniska ringsingnaler och att ipoden knappt var uppfunnen. Hur överlevde vi, haha

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det blir vrålfrukost !!

2008-05-13 @ 19:38:23
Postat av: Athena

VÄNNER <3 jag svär, har sett alla avsnitt minst 15 ggr nu o älskar de fortfarande :)

grodis, e kmr gå bra imon, ok? du akn alltid ringa mig kom ihåg de! har mobilen på 24/7 för dig, skit i om de e lektion eller ngt bara ring. är där för dig. ringer dig (nu hoppas jag att ja e en bra kompis o kmr ihåg.) de kmr gå bra sötis. älskar dig <3

2008-05-13 @ 22:11:43
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0