Lördag

Förmycket godis i munnen och återupplever mina minnen från mellanstadietiden genom att titta på "Full House" på youtube.

Klappat lite på en stickad klänning från Indiska som jag har tittat på länge och hängde undan den för det var sista exemplaret. På måndag innan kl 13 har jag på mig så vi får väl se om den hamnar i min garderob.
 
Funderar även på min stundande födelsedag som inträffar på torsdag. Min otroligt snälle morfar kommer att ge mig världens bästa present. Men vad det är, ja det får ni se då!



Bild: google

Kommentarer
Postat av: sara

Åh älskade Full House! Gud vad jag saknar den serien,är så himla arg på 5an att de har slutat vissa det :(



Nej nu har jag fått en enorm lust att kolla på det!Ska in på youtube :P

Och jättesnygg blogg föresten ! Älskar bloggar med tycket bilder :)

2008-09-24 @ 17:59:07
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0