Söndag

Vaknade tidigt, för tidigt. Av en telefon. Vem ringer klockan 8 en söndagsmorgon egentligen? Men eftersom jag inte kunde somna om var det bara att gå upp. TV:n slogs på och eftersom OS-sändningarna inte visade nått intressant, ja då blev det "Sweet Sixteen" på MTV. Vilket lustigt program.
Stora fester och lägger bara ut snuskigt mkt pengar på att allt ska vara dyrt och bäst. Nej, ibland så undrar jag hur vissa rika personer tänker. Måste man alltid vara bäst?
  Men eftersom man är nyfiken i en strut, ja då kunde jag helt enkelt inte stänga av. Det är alltid så med mig, oavsett hur skräpigt programmet är tittar jag nästan alltid klart. Det måste nog bli skärpning på den punkten


Nu nalkas sista söndagen innan skolan börjar (känns tungt att inse det.)

/i

Kommentarer
Postat av: Madeleine <>

Svar: tack så hemskt mycket, det värmer :)

2008-08-17 @ 12:45:54
URL: http://geekosaurus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0