Måndag

Nu har jag varit i den kungliga hufvudstaden över helgen och det har varit hur kul som helst! Hann även med Uppsala innan jag åkte hem eftersom storkusinen pluggar där och så fint där var!
Dock blev flygresorna inte så roliga. Två timmar försenat påvägen upp och två timmar påvägen hem. Dessutom var det den läskigaste flygningen jag har varit med om och jag är trots allt en väldigt van flygresenär.

Jag drar det kort:
När vi kom in i planet fick jag en mindre chock. Så dåligt skick och kände att detta kommer aldrig att gå bra. Kort sagt, nej. Flygplanet backade ut och plötsligt släcktes hela planet och allt stannade. Detta hände tre gånger och jag var en aning nervös. Efter en halvtimme sa piloten att de behövde hjälp från flygplatsen att starta både motorerna med att detta "Var helt normalt och en vanlig sak" (har aldrig hört talas om det) Jätteobehagligt och han körde på full speed hela vägen hem, säkert för att inte få motorstopp. Usch, detta stora plan och alla var jättenervösa, men jag överlevde som tur var.

Som sagt, flyg inte norwegianairlines, iallafall inte till Sthlm. Nästa gång tar jag tåget......


Nu svenska och sedan lussebak. Vi ses senare





Dagens lunch och min adventsljusstake


Kommentarer
Postat av: Ida

åh jag vill också åka till stockholm!

2008-12-01 @ 16:31:55
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: josephine

fina bilder:D

2008-12-01 @ 18:28:37
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0