Onsdag

Usch, jag känner mig som en dålig människa. Det finns två personer som betyder mycket för mig för utan dem, ja då vet jag inte vad jag hade varit. Jag saknar dem så jag håller på att spricka, men ändå har jag inte fått min stora rumpa ur stolen för att nå telefonen och få hit dem. Trots att vi hade bestämt har min vecka varit kaotisk.
  Som tur är är sommaren inte slut än och jag ska få hit dem, oavsett om de vill eller inte. Annars kommer jag att avlida för vem vill leva ett liv utan sina närmaste?
 
Äntligen ska mitt rum få en uppfräschning efter 13 år då huset var nytt. Ut med de gamla flicktapeterna vars väggar en gång rymde teckningar uppsatta med tejp (oj vad mamma var arg!), teckningar som sedan blev nerslitna och lämnade remsor efter sig. Våningsängen åkte ut för länge sedan och nu åker även resten.
Dock består mitt rum numera av ica papperskassar fulla med saker och sängen står i hallen. Kaos? Ja visst!

Att man även har fått reda på saker om sin lillebror som man inte ville veta, gör saken inte mycket bättre. 

Fy, varför ska detta plåga mig???!!!


/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

KLart jag ska :)

Hoppas inte teet kommer ut genom näsan också, för dte ser nog lite äckligt ut...

Vad har du fått veta om din bror ?

kram, och ta hand om dig

2008-07-16 @ 11:24:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Athena

saknar dig med grodan <3

va har brodern hittat på - ackack du glömde berätta i telefon!

2008-07-16 @ 20:32:46
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Jullan

Vi kommer snart! lovar!

2008-07-29 @ 14:16:09
URL: http://metrobloggen.se/jagjulias

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0