Back again

D-dag, fortfarande påsklov och jag e hemma. Inte alls sugen på att gå till skolan imorgon, men men. Här sitter jag nu och dricker en äcklig cappucino från Ica som min mamma fick som prov. Paketen ser proffsig ut och den innehåller inget socker men fy fasen vad äckligt! Smakar havssalt. Ingen höjdare alltså. Det mesta som innehåller socker är oftast för sött men om det inte innehåller nått alls så blir det bara skräp. Hur svårt kan det va? Tex sylten innehåller mkt socker och när man köper en syltburk som säger att produkten är utan, så innehåller den sötningsmedel istället. Vilka problem jag har, haha. Saknar Starbucks och framförallt New York!!! Mina kusiner är där nu och jag är så avundsjuk. Är det nån mer än jag som vill ha Starbucks i Sverige?? The coffee taste like heaven!!!! Men det finns Starbucks på kastrup och jag ska till the big apple i jul så jag får väl hålla mig.

Köpte nya jeans igår och skor. Mkt fina, men ingenting för leran i stadsparken

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0