Tisdag

Nästan sommarlov, bara 38 veckodagar kvar......
Skoldagen var inte lång, men inkluderade frisbee, läxförhör och fysiklabb. Helt ok om man frågar mig. Jag var även på sjukhuset och tog lite prover.Svullnaden i  Benhelvetet (ursäkta språket) vill inte försvinna och det visade sig att barnakuten inte hade tagit så mkt prover som jag antog. Istället för att sitta på akuten igen, erbjöd min snälla granne sig att ta prover på mig. Hon jobbar på sjukhuset så jag fick komma dit. Hon hade valt den finaste nålen, som man egentligen inte ska använda utom i nödfall, bara för att det inte skulle göra ont. Jättesnällt!

Mamma tyckte synd om mig och bjöd på glass sedan. Inte helt dumt.
Snart tennis men det stora problemet är hur jag ska ta mig dit.... Brorsan snodde min cykel.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0