tisdag

Engelska nationella idag. Tror faktiskt det gick ganska bra. Hoppas det iallafall. Kände inte för att gå hem så tvingade sara och jessica att äta på stan med mig. Det blåste en del men en falafel och en bänk i solen slår ingenting! Sålänge man inte behöver ha jacka är jag mycket nöjd

Gick hem och var en duktig hundägare som gick en stor tur med lillhunden för ovanlighetens skull. Hon var mycket nöjd efteråt fast jag var tvungen att bromsa henne vid ankdammen annars hade både hon och jag varit dyngsura vid det här laget. Attten liten hund är så stark. Otroligt

Har hittat en kokbok med mycket recept från delar av världen. Gjorde nån skum äppledryck från nordafrika. Ingen höjdare men min stackars lillebror smilade och låtsades att det var gott. Vissa dagar är de värda en medalj.

image12(Hade ställt in kameran på fel inställning, därför blev det grått och grönt)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt vovvsing där..
berätta. vad tycker du om min stylade blogg... need some feed-back..
den är kanske lite för girly ?

2008-04-29 @ 21:40:37
URL: http://cleopatravii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0