Hello wardrobe

Lugano!
Om du skulle ha chansen att åka dit, gör det! Ett litet stilla paradis med 22 000 invånare, slingriga vägar och små hus. Trånga gator i gamla stan, inga tuggumi på gatan eller klotter och prydligt klippta häckar. Dock regnade det hela tiden när jag var där och solen tittade först fram när jag satt på flyget påväg hem. Trots att jag bara befann mig där i knappt tre dagar så hann jag med mycket. Milano, alp-restauranger, shopping och IKEA (C behövde lampor till nya lägenheten). 
 
Nu väntar en vecka hos mormor och morfar. Mormorveckan tillhör sommaren, det har blivit en tradition sedan jag var liten och slutade ettan och mam och pap jobbade. Traditioner kan man inte bryta hur som helst, men det finns en dator så jag finns med hela veckan.

Min stackars garderob har fått utlänsk tillökning

Hittade den här tröjan på Benetton. Full med färg och ett härligt tryck. Att den dessutom är tillverkad av fattiga människor i Afrika och vinsten går till produktionsbyn, ja då är jag såld. Jag är svag för kläder som gör nytta


Gick förbi ett skyltfönster i Italien och skorna bara skrek mitt namn. Gick in och provade dem och de satt perfekt trots att de var en storlek mindre än vad jag brukar ha. Det var bara att slå till, ett par mönstade skor hittar man inte varje dag





Nej nu får jag återvända till Spanien-Italien matchen

/i

Kommentarer
Postat av: Athena

haha, sara har likadana i en annan färg :D gud va konstigt va? de e ju sjukt unika annars

2008-06-30 @ 19:01:32
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Athena

hmm, de va inte såna...pinsamt haha

2008-07-01 @ 17:19:52
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0