Imorgon

Imorgon bär det av till Schweiz! Tjoho, det ska bli super

Farmors röda lilla "weekend  resväska" ligger uppslagen på mitt golv och runt omkring ligger högar med kläder.  Vad ska man ha med sig när man bara ska vara borta i tre dagar??
  Hoppas att vädret blir ok, men regnet hänger i luften över Lugano så chansen är liten. Ska försöka träffa våra svenska fotbollsgrabbar också, synd att de förlorade ikväll

Så, nu blir ni av med mig, (jag har haft tråkigt idag,det syns väl på alla inlägg) men jag ska försöka uppdatera när jag är därnere, annars är jag hemma på onsdag

/i


Rött nagellack och brorsans randiga tröja

Kommentarer
Postat av: Alexandra

me like

2008-06-15 @ 21:00:14
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0