Måndag

Landat hos mormor och morfar. Här går dagarna långsamt och  man blir ompysslad och bortskämd med mormors hemlagade pannkakor. Underbart härligt men ska försöka locka hit favoritkusinen och då blir det genast mycket roligare. Några dagar står man ut men sedan vill man hem.

Jag och morfar var och hämtade min morbrors röda, exklusiva sportbil (det finns ju bara en som är röd och dyr). Onödig bil om jag få säga vad jag tycker. Extremt dyr och så sitter man inte bra, hårt och trist, och så låter motorn mycket. Nej ingenting i min smak, tacka vet jag svensk volvo. Morfar är iallafall stolt och åkte till affären något kvarter härifrån för att köpa mjölk. Så onödigt och tar på miljön dessutom. Suck

/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

såg du det jag skrev innan- om knölen i knävecket ?

2008-06-23 @ 19:28:39
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0