Måndag

Lugnet före stormen, dvs imorgon kommer lillebror hem från konfirmationslägret. Visst har man saknat honom men jag och mamma har haft det mysigt, bakat kanelbullar och allt. Idag befann vi oss tex på IKEA för att inhandla lite grejer som jag ska ha i mitt rum när jag har valt ut ny tapet. Dock resulterade detta till ett skärsår i fingret (kartong).

Sedan var det lunch i stan och jag hittade ett par chinos. Finally säger jag bara. Snart är det säkert ute, men de var så fina och på rea. Hunky Dory btw.

Jag har så mkt roliga bilder att lägga upp, men jag skriver från en macdator som jag inte förstår hur den fungerar och dessutom har jag lyckats kvadda iphoto, så inga bilder kan laddas upp. Vadå MVG i datakunskap?


/i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ahh... du fick också betygen hemskickade idag, eller vaddå :P ?

Jag fick inte direkt mina betyg.. check it out på bloggen min :P

2008-07-01 @ 22:36:00
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0