Söndag

Ohlala, det var åratals sen! Jag ber så mkt om ursäkt.
När jag kom hem från Schweiz (underbar resa), då kom jag inte in på bloggen. En aning frustrerad, ville så gärna skriva om alla upplevelser. Sedan var det midsommar på landet utan internet och ja, där ligger problemet. Men nu är jag back in action och ska försöka sommarblogga flitigt. Fast nu tittar jag både på fotboll och bloggar samtidigt. Hejar på Spanien, och tyvärr gick Ryssland vidare igår.

Synd att Sverige åkte ut. Många i min närhet undrade vad jag gjorde med landslaget eftersom de presterade så dåligt. Ja du, det vet nog bara gudarna, haha

Slänger upp en bild senare på mina shoppingfynd från Schweiz

/i




Min nya kompis

Kommentarer
Postat av: Ida

HUR coolt var inte det där då!?

2009-06-15 @ 21:59:05
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0