Tiden går och går

Har precis släng i väg en dyrbar timme av mitt liv med att söka på olika google adresser i andra länder (typ google.at), jag är inte stolt, men hamnade bla i google uganda. (ja, jag är rastlös) Iallafall blev naglarna också rödmålade och jag insåg att måla naglar är inte min grej. Först så målar jag väldig mkt utanför och sedan tar jag på saker innan lacket har torkat så det skavs bort. Så snyggt

Studentfesterna igår var trevliga trots att de låg i helt olika delar av stan. Väldigt typiskt men men. Jag kom dit iallafall och hann äta tårta.

Nu har min mamma tvingat mig att rulla köttbullar så mina stackars naglar kommer att bli utsatta för mer elände. Att köttbullarna kommer att smaka nagellack tvivlar jag inte en sekund på

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0