saturday morning

Finally påsklov!!! Jag har längtat!!!

Ingen behöver nog mer semester än jag. Jag kände hur  min stora långa kropp skrek efter sovmorgonar och strosa runt i pyjamas dagar. men nu ligger sköna dagar runt knuten och de ska bli mottagna med öppna armar.

Igår var det en dag som innehöll allt från vattenpölar som på någon underligt vis verkar förförja mig eftersom var jag än sätter foten finns där en vattenpöl, en lasershow som inte har ändrats på de senaste 3åren och sist men inte minst marsvinskiss.

Jag, jull och gris hade myspys kväll där de tvingade stackars mig att titta på Let's dance ( ingenting som passar mig. Svettiga programledare och omgjorda blasskiga poplåtar i danstempo, nejtack!) Vi hade jättemysigt och läste alla roliga test i cosmo och bara fjantade oss. Iallafall, julias små marvin var också med och Fleur tyckte nog att hon hade varit ute förlänge och kissade på mig. Athena, den lyckliga filuren, hennes marsvin kissade bara på julias tröja som hon hade i knät. Suck
Sist: Vi kollar film, julia klagar på att de ska skjuta varandra så att filmen kan ta slut och jag förklarar trött och högljud att de kan inte döda varandra, för e man död kan man inte skjuta varandra. Denna kommentaren får athena att ramla av soffan och jag inser jag trampade fel. haha jag skäms

Idag blir det en spännande dag där min 15 åriga bror ska ta steget in i svenska kyrkan och självklart schlager. vem ska missa en helkväll med fula frisyrer, dåliga skämt och framför allt smöriga låtar? Vi får se om fel låt vinner. 


Hejhopp 

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jasså du ska titta på melodifetivalen :P Det suger fett mycket ;)
Kul att du kollade in bloggen ^^ I got a bit surprised !!
ha det gött nu

2008-03-15 @ 20:49:52
URL: http://cleopatravii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0