onsdag

Oh, jag är så trött! Det känns som om mina ögonlock kommer att slå igen när som helst, men jag vill inte gå och lägga mig. Man kan ju inte missa Sex and the city ikväll!
   Är alltid nyfiken på vad för slags skor Carrie ska ha och eftersom jag har hittat en ny serie att följa, ja då kan man inte missa ett avsnitt. Jag lyckas alltid falla för serier som inte spelas in längre, tex vänner började jag att titta på en månad efter att det hade slutat och nu sex and the city. Hopplöst, javisst men försöker också titta på Desperate Housewives som tydligen alla gör.

Vi hade ingen mat hemma idag så jag gjorde lite havregrynsgröt. Föreställde mig i min vildaste fantasi att av nån knasig anledning försöka unvika socker på gröten. Det blev lite kokos och äpplen istället, blä. Gröt utan socker smakar klister och är absolut inget jag rekommenderar, ja så nu vet ni det också

/i


Irma in her new Monki dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Quel est votre nom?:
Souvenir?

Mail

Votre blog:

Parlez!:

Trackback
RSS 2.0